domingo, 27 de junio de 2010

Les Bicicletes son per al Estiu.



O això pensava Fernando Fernán Gómez...

La veritat es que ací les bicicletes son per a tot l'any dona igual que ploga, neve o et torres de calor (ejem,ejem, perdona? saps d'algun danès que haja mort per insolació).
Vages per on vages hi han carrils bicicleta i no res de quatre ratlles pintades al terra sinó que parlem d'un asfalt propi amb la seva vorera i les seves pròpies normes de circulació. Aquí consideren la bicicleta com un mitjà de transport més i com a tal si a les 00:00 tenen que agafar la bicicleta i tornar a casa que es troba a 30 Km doncs ho fan.

A la fotografia podeu vore la meva recent adquisició. Pareix una bicicleta normal i corrent però no. Es tracta d'una extranya màquina, quan puges una costereta la marxa es torna més dura i agarres un flato que tens que baixar i tot. Quan baixes la costereta (menys mal) la marxa es torna fluixa i per més que pedaleges això no reacciona i llavors ve l'altre gran misteri, NO TENEN FRENO DE D'ARRERE. vosaltres ho sabíeu? Jo tampoc i la primera volta vaig frenar en el de davant i la caiguda va ser guapa pero guapa, guapa. El freno és just pedalejant cap arrere. Si, si, si voleu frenar o reduïr la velocitat fas com que pedaleges cap enrere arriba a un tope i comença a frenar-se. Però cal programar quan fer-ho pq això és com un carguer que arriba a port, de frenar res. Va reduïnt la velocitat i si calcules mal la distància al semàfor, et toca frenar en el de davant i morir o tirar-te de la bici (com vaig fer jo la primera volta).

Ahir vaig visitar tot el dia Lyngby, que és el poble on estic vivint, millor dit, jo visc a les afores de tot sense res al voltant però Lyngby és el poble que queda més aprop. Hi ha de tot, des d'un centre comercial, cinema, pub (important), gasolinera, geladeria (important) i sobretot té UN KEBAB (el més important). Ahir hem vaig presentar al xic per a que es vaja fent a la meua cara i m'aplique algun descompte. Ara be, tot tanca a les 7 o abans així que tens que anar escopetat si vols gaudir d'algo.

Au va, vaig a dinar que sinó desprès no em quadren les hores....

1 comentario:

  1. Bonissim!! Jo sempre he cregut que les bicicletes son armes diabòliques i ara m'ho has confirmat. Bona sort, carinyet´.

    ResponderEliminar